נתניהו: "מנדט יותר או פחות, זה לא מה שישנה להם"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מנדט יותר או פחות, זה לא מה שישנה להם"

    כמיטב המסורת מידי ערב בחירות מתחיל נתניהו ב"משתה המנדטים" של מפלגות הלווין, והפעם על המוקד: סמוטריץ' ובן גביר. "אם הם יקבלו מנדט אחד יותר או פחות זה לא משנה כלום כי הם בכל מקרה יהיו שרים בממשלה שלנו" | וגם: התייחסות ראשונה של נתניהו להקלטות סמוטריץ' שנחשפו אמש

    8:41
    15.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה אנשים מתמכרים לאוכל לא בריא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מערכת הבחירות מתקרבת לישורת האחרונה, וכמיטב המסורת של השנים האחרונות, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו מתחיל רישמית את קמפיין המפלגה הגדולה, ומשתה המנדטים הקבוע של המפלגות שמימין לליכוד.

    בסרטון שפרסם, אומר נתניהו: "לפיד רוצה להיות המפלגה הגדולה ביותר כדי שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליו. הדרך היחידה לבלום את התוכנית של לפיד ועבאס היא שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, בפער גדול ביותר".

    נתניהו אף התייחס בסרטון להקלטות של סמוטריץ' שנחשפו אמש בכאן 11 בהם הוא נשמע מכנה את נתניהו שקרן, ומאשים אותו ברצון להקים ממשלה עם רע"מ: "אני מוחל לסמוטריץ׳ על דברי הבלע שלו, אנחנו חייבים להפסיק לירות בתוך הנגמ״ש, אנחנו חייבים לגייס את כל הימין כדי למנוע את המשך ממשלת לפיד-עבאס שמסכנת את עתיד ישראל. חאלס, פעם אחת הספיקה לנו".

    "אם בן גביר וסמוטריץ׳ יקבלו מנדט אחד יותר או פחות זה לא משנה כלום כי הם בכל מקרה יהיו שרים בממשלה שלנו, אבל אם הליכוד יהיה קטן במנדט או שניים מלפיד זה יכול לתת ללפיד את הממשלה" אמר נתניהו.

    יש לציין, שכפי שהוכח במערכות הבחירות האחרונות, גודל המפלגה לא קובע, אלא גודל הגוש. אבל זה לא מה שמונע מנתניהו לפתוח במשתה הקבוע, בניסיון להגדיל את הליכוד. האם השיטה תצליח גם הפעם? בשבוע הבא נדע.



    0 תגובות